МЕДІА-ПАРТНЕРСТВО


 

Інформаційні партнери (далі - Партнери) запрошуються з метою висвітлення проведення Міжнародної конференції (далі - Конференція). Інформаційними партнерами можуть бути будь-які українські та зарубіжні спеціалізовані та неспеціалізовані засоби масової інформації: періодичне друковане видання, радіо-, теле-, відеопрограма, інтернет-портали та спеціалізовані мережеві ЗМІ, інша форма періодичного поширення масової інформації.
Рекламна підтримка здійснюється за принципом взаємовигідного співробітництва (медіа-бартер).
Якщо цільовою аудиторією Вашого видання або телепрограми є топ-менеджери, власники компаній, фінансові директори, аудитори, бухгалтери, фінансові аналітики, менеджери середньої ланки, то наше медіа-партнерство буде безсумнівно успішним.
Пакет реклами для медіа-партнера може бути розроблений індивідуально виходячи з умов медіа-партнерства.
Умови партнерства
Ми пропонуємо:
• Розміщення логотипу Інформаційного партнера з активним посиланням на його інтернет-ресурс на всіх сторінках сайту строком на 2 місяці;
• Розміщення логотипу Партнера на спеціальному банері на конференції в період її проведення;
• Згадка Партнера (назва із зазначенням інтернет-сайту або електронної адреси) в партнерському розділі програми конференції;
• Згадка Партнера в повідомленні модератора конференції в перший день пленарного засідання;
• Розповсюдження інформаційних матеріалів / примірників видань Партнера серед учасників Конференції (розміщення в залі, вручення у вигляді призів за конкурси);
• Надання можливості нагородження переможців конкурсів іменним призом від Партнера.
Від вас:
• Розміщення банера конференції на сторінках інтернет-ресурсу Партнера строком на 2 місяці (не менше 1 місяця до конференції);
• Розміщення інформації про Конференцію у виданні Партнера (для друкованих ЗМІ);
• Анонс про Конференцію у форматі новини (для теле-, радіо-, відео-ЗМІ, соц. мережі);
•Розміщення анонсу про Конференцію на інформаційних стрічках новин (за погодженням, не менше 2 разів) (для інтернет-ЗМІ);
• Публікація матеріалів за підсумками Конференції у виданні Партнера, що виходить з друку відразу після дати проведення заходу (для друкованих та інтернет-ЗМІ);
• Розміщення інформації про Конференцію в соц. Мережах Партнера
•Сюжет у програмі підходящої тематики (визначається Партнером самостійно) (для теле-, радіо-, відео-ЗМІ).

 

Міжнародні стандарти фінансової звітності як відображення глобалізації та реалії України

З часу свого виникнення і донині бухгалтерський облік ніколи не був річчю в собі, він був і є послугою, корисність якої споживач визначає за якістю фінансової інформації, необхідної йому для ухвалення рішень. Олена Баришнікова, МВА, АССА, IFA

Хто ж завжди був і залишається VIP– споживачем на ринку фінансової інформації? Відповідь проста: постачальник капіталу, шановний інвестор, який бажає розмістити свій капітал так, щоб він якомога більше приростав, і, якомога менше, піддавався ризикам. Фраза: «Бухоблік – мова бізнесу», – стала вже крилатою.

Читати повнiстю



Закажите обратный звонок: